Voor degenen onder jullie die nieuwsberichten op dit bord hebben geplaatst: hartelijk dank! Jullie bijdragen worden gewaardeerd - en sommigen van jullie worden genomineerd voor de trofeeën van de Forumbijdragen, dus veel succes daar. 
Ik heb echter gemerkt dat sommige mensen het hele artikel hebben gekopieerd en geplakt om in hun openingspost te zetten. Dit is niet goed, voornamelijk om twee redenen:
Het zou mogelijk moeten zijn om de meeste onderwerpen in ongeveer vijf regels samen te vatten, hetzij met je eigen woorden of met behulp van fragmenten of fragmenten uit het artikel dat je plaatst. Dit zal niet als een harde en snelle regel worden afgedwongen: ik ga het boek niet naar mensen gooien zodra ze naar een zesde regel gaan. Het zou echter niet nodig moeten zijn om consistent veel meer dan vijf regels te plaatsen - en het zou zeker niet nodig moeten zijn om het hele artikel te plaatsen om je punt te maken.
Bedankt voor het lezen en begrijpen. (Ik hoop in ieder geval dat niemand hier een "tl;dr" heeft gedaan
!)

Ik heb echter gemerkt dat sommige mensen het hele artikel hebben gekopieerd en geplakt om in hun openingspost te zetten. Dit is niet goed, voornamelijk om twee redenen:
- Redenen voor auteursrechten. Wij zijn niet de eigenaar van die content; de site waar je het vandaan hebt wel. Het wordt over het algemeen beschouwd als "fair use" van de content als je de eerste vijf regels als samenvatting plaatst en vervolgens een link naar het volledige artikel achterlaat, zodat iedereen die geïnteresseerd is, verder kan lezen. Het plaatsen van de content in zijn geheel, zelfs als je een link teruglaat, wordt echter over het algemeen beschouwd als een inbreuk op het auteursrecht en kan ons blootstellen aan juridische problemen.
- "tl;dr"-redenen. Laten we eerlijk zijn: veel van ons hebben een korte aandachtsspanne.
Als we op een onderwerp klikken en een samenvatting van vijf regels van het onderwerp zien, dan nemen we over het algemeen graag een paar seconden van onze tijd om het te lezen. Als we echter naar binnen gaan en zien dat een hele muur van tekst is gekopieerd en geplakt, zullen velen van ons denken "ugh, tl;dr"
en niet de moeite nemen om er iets van te lezen. Het feit is dat muren van tekst gewoon geen boeiende vorm zijn om informatie in te presenteren. Het plaatsen van een samenvatting is in ieder geval boeiender.
Het zou mogelijk moeten zijn om de meeste onderwerpen in ongeveer vijf regels samen te vatten, hetzij met je eigen woorden of met behulp van fragmenten of fragmenten uit het artikel dat je plaatst. Dit zal niet als een harde en snelle regel worden afgedwongen: ik ga het boek niet naar mensen gooien zodra ze naar een zesde regel gaan. Het zou echter niet nodig moeten zijn om consistent veel meer dan vijf regels te plaatsen - en het zou zeker niet nodig moeten zijn om het hele artikel te plaatsen om je punt te maken.
Bedankt voor het lezen en begrijpen. (Ik hoop in ieder geval dat niemand hier een "tl;dr" heeft gedaan
!)
My Awards
My Items

Plaats alstublieft geen hele artikelen